1. Da li je potrebno da otvorim nalog na prodavnica.cpn.rs sajtu da bih izvršio/la kupovinu?
Neophodno je da se registrujete na sajtu prodavnica.cpn.rs da biste izvršili kupovinu, Putem registracije, Vaši podaci ostaju u našoj bazi, i prilikom naredne kupovine potrebno je da unesete samo email adresu i lozinku.

2. Kako se vrši dostava i na koji način se vrši plaćanje poručenih proizvoda?
Poručene proizvode šaljemo putem ekspresne kurirske službe Pošte Srbije Post Express. Troškove slanja pošiljke snosi kupac, a oni variraju u zavisnosti od konačnog iznosa otkupne pošiljke (ukupne cene poručenih proizvoda). Poručeni proizvodi se plaćaju pouzećem tj. pri isporuci pošiljke.

3. Koliko vremena se čeka od naručivanja do uručenja pošiljke?
Poručeni proizvodi se šalju na naznačenu adresu, u roku od 5 radnih dana, od dana izvršene porudžbine.

4. Da li postoji mogućnost dostave van teritorije Srbije?
Za sada ne postoji mogućnost dostave proizvoda van teritorije Republike Srbije.

5. Ukoliko naručim, da li paket moram da podižem u pošti ili će mi doći na kućna vrata?
Naručeni proizvodi se isporučuju na adresu koju ste naznačili u Vašem ličnom nalogu. Ukoliko pošiljku ne podignete odmah, poštar će Vam ostaviti potvrdu da Vam je pošiljka stigla, i potrebno ju je podići u roku od 5 dana u poštanskoj filijali koja je naznačena na potvrdi.

6. Stigla mi je porudžbina, nisam dobio/la ono što sam i očekivao/la . Da li mogu da dobijem svoj novac natrag?
Ukoliko niste zadovoljni proizvodom iz nekog razloga, novac će Vam biti refundiran, pod određenim uslovima. Detaljno uputstvo o reklamaciji možete pogledati pod tačkom 10. Reklamacija u Opštim uslovima korišćenja sajta.

7. Kako da znam da li će mi odgovarati veličina određenog modela odeće?
Za svaki proizvod u prodavnici su naznačene i njegove dimenzije. Pažljivo ih pročitajte pre nego što izvršite porudžbinu.

8. Proizvod koji želim da naručim nije dostupan, da li mogu da ga rezervišem?
Nedostupni proizvodi se ne mogu rezervisati, ali zato postoji mogućnost da ih ubacite u Listu želja (ikonica u obliku srca, u gornjem desnom uglu ekrana). U slučaju da ih ponovo imamo u prodaji, automatski će se pojaviti u Vašoj Listi želja.